Knowledge Base
Can I use e-Classroom on wireless (WiFi)?
Yes. You may have very good experience with wireless internet, but if your audio sounds broken or choppy, either move closer to the wireless base station, try a different wireless network, or—best—connect directly to a wired connection. Using public WiFi is not always best because you are sharing your connection with multiple users, which means less bandwidth.
What is the minimum bandwidth required to use e-Classroom?
We recommend that you have at least 500 KB/sec upstream and 1 MB/sec download bandwidth. The upstream bandwidth is the amount of bandwidth your computer has available to transmit data to the e-Classroom server. It also depends on your activity; if you are not broadcasting through a webcam, your upstream bandwidth requirements are far less.
A good way to check your bandwidth is at speedtest.net. Your actual bandwidth may be less than your ISP claims, which can be a result of ISP throttling or background activity on your computer.
If you are broadcasting through a webcam or sharing your desktop, we recommend as much upstream bandwidth as possible.
Why is there an echo in e-Classroom?
In e-Classroom, we use the built-in acoustic echo cancellation, so in most cases, you should not hear any echo from remote users. In any event, we always recommend that remote users use a headset with microphone to ensure the best audio in a session.
If a remote user is using a laptop with a built-in microphone, you should not hear an echo. However, if two remote users are using laptops with built-in microphones and neither is using a headset and both are sitting close to each other (close enough for the microphone in one laptop to pickup the audio from the speakers in the other laptop), then you will hear an echo.
Overall, the best solution is ask for all users to use a headset—this will ensure no background noise or echo.
How do I get the best audio in e-Classroom?
Use Firefox or Chrome. Both these browsers support web real-time communications (WebRTC) audio. e-Classroom will use WebRTC for audio if the user is on Firefox or Chrome; otherwise, it will fall back to Flash-based audio (which does not transmit as efficiently and may have a greater latency).
What hardware and software do I need to use e-Classroom?
For hardware, we recommend a dual-core CPU with at least 2GB of memory. We recommend any operating system capable of running the latest versions of Google Chrome and Mozilla Firefox.
For browsers, we recommend running either Firefox or Chrome. Why? Both browsers provide excellent support for web real-time communications (WebRTC). Safari, IE, and Edge will work as well, but Firefox and Chrome will deliver better audio in lower bandwidth conditions.
If you are having any problems with garbled audio or periodic disconnections, we recommend first making sure you’re using either Firefox or Chrome. If the problems persist, it’s likely an issue with your network. e-Classroom will give you notifications to help troubleshoot.
මට රැහැන් රහිතව (WiFi) ඊ-පන්ති කාමරය භාවිතා කළ හැකිද?
ඔව්. ඔබට රැහැන් රහිත අන්තර්ජාලය පිළිබඳ ඉතා හොඳ අත්දැකීමක් තිබිය හැකිය, නමුත් ඔබේ ශ්රව්ය උපකරණ කැඩී බිඳී ගිය බවක් පෙනේ නම්, එක්කෝ රැහැන් රහිත බේස් ස්ටේෂන් වෙත සමීප වන්න, වෙනත් රැහැන් රහිත ජාලයක් උත්සාහ කරන්න, නැතහොත් - හොඳම - කෙලින්ම රැහැන්ගත සම්බන්ධතාවයකට සම්බන්ධ කරන්න. ඔබ බහු පරිශීලකයින් සමඟ ඔබේ සම්බන්ධතාවය බෙදාගන්නා නිසා පොදු වයිෆයි භාවිතා කිරීම සැමවිටම සුදුසු නොවේ, එයින් අදහස් වන්නේ කලාප පළල අඩු වීමයි.
ඊ-පන්ති කාමරය භාවිතා කිරීමට අවශ්ය අවම කලාප පළල කුමක්ද?
ඔබට අවම වශයෙන් 500 KB / තත්පර උඩුමහලක් සහ 1 MB / තත්පර බාගත කලාප පළලක් තිබිය යුතු බව අපි නිර්දේශ කරමු. උඩු යටිකුරු කලාප පළල යනු ඊ-පන්ති කාමර සේවාදායකයට දත්ත සම්ප්රේෂණය කිරීම සඳහා ඔබේ පරිගණකයට ඇති කලාප පළල ප්රමාණයයි. එය ඔබගේ ක්රියාකාරකම් මත ද රඳා පවතී; ඔබ වෙබ් කැමරාවක් හරහා විකාශනය නොකරන්නේ නම්, ඔබගේ උඩුමහලේ කලාප පළල අවශ්යතා බෙහෙවින් අඩුය.
ඔබේ කලාප පළල පරීක්ෂා කිරීමට හොඳ ක්රමයක් වන්නේ speedtest.net. ඔබේ සත්ය කලාප පළල ඔබගේ ISP හිමිකම් වලට වඩා අඩු විය හැකිය, එය ඔබේ පරිගණකයේ ISP තෙරපීම හෝ පසුබිම් ක්රියාකාරකම්වල ප්රති result ලයක් විය හැකිය.
ඔබ වෙබ් කැමරාවක් හරහා විකාශනය කරන්නේ නම් හෝ ඔබේ ඩෙස්ක්ටොප් එක බෙදා ගන්නේ නම්, හැකි තරම් ඉහළ කලාප පළල අපි නිර්දේශ කරමු.
ඊ-පන්ති කාමරයේ දෝංකාරයක් ඇත්තේ ඇයි?
ඊ-පන්ති කාමරයේ දී, අප විසින් සාදන ලද ධ්වනි ප්රතිරාවය අවලංගු කිරීම භාවිතා කරයි, එබැවින් බොහෝ අවස්ථාවන්හිදී, දුරස්ථ පරිශීලකයින්ගෙන් ඔබට කිසිදු ප්රතිරාවයක් නොඇසිය යුතුය. ඕනෑම අවස්ථාවක, දුරස්ථ පරිශීලකයින් සැසියක හොඳම ශ්රව්ය උපකරණ සහතික කිරීම සඳහා මයික්රෝෆෝනය සහිත හෙඩ්සෙට් එකක් භාවිතා කරන ලෙස අපි සැමවිටම නිර්දේශ කරමු.
දුරස්ථ පරිශීලකයෙකු බිල්ට් මයික්රෆෝනයක් සහිත ලැප්ටොප් පරිගණකයක් භාවිතා කරන්නේ නම්, ඔබට දෝංකාරයක් නොඇසිය යුතුය. කෙසේ වෙතත්, දුරස්ථ පරිශීලකයින් දෙදෙනෙකු බිල්ට් මයික්රොෆෝන සහිත ලැප්ටොප් භාවිතා කරන්නේ නම් සහ දෙදෙනාම හෙඩ්සෙට් එකක් භාවිතා නොකරන්නේ නම් සහ දෙදෙනාම එකිනෙකාට සමීපව වාඩි වී සිටී නම් (එක් ලැප්ටොප් එකක ඇති මයික්රෝෆෝනය අනෙක් ලැප්ටොප් එකේ ඇති කථිකයන්ගෙන් ශබ්දය ලබා ගැනීමට ප්රමාණවත් තරම් සමීප වේ), එවිට ඔබට දෝංකාරයක් ඇසෙනු ඇත.
සමස්තයක් වශයෙන්, හොඳම විසඳුම වන්නේ සියලු පරිශීලකයින්ගෙන් හෙඩ්සෙට් එකක් භාවිතා කරන ලෙස ඉල්ලා සිටීම - මෙය පසුබිම් ශබ්දයක් හෝ දෝංකාරයක් නොමැති බව සහතික කරයි.
ඊ-පන්ති කාමරයේ හොඳම ශ්රව්ය උපකරණ ලබා ගන්නේ කෙසේද?
ෆයර්ෆොක්ස් හෝ ක්රෝම් භාවිතා කරන්න. මෙම බ්රව්සර් දෙකම වෙබ් තාත්වික සන්නිවේදන (WebRTC) ශ්රව්ය උපකරණ සඳහා සහය දක්වයි. පරිශීලකයා ෆයර්ෆොක්ස් හෝ ක්රෝම් හි සිටී නම් ඊ-පන්ති කාමරය ඕඩියෝ සඳහා වෙබ්ආර්ටීසී භාවිතා කරයි; එසේ නොවුවහොත්, එය ෆ්ලෑෂ් මත පදනම් වූ ශ්රව්ය උපකරණ වෙත නැවත වැටෙනු ඇත (එය කාර්යක්ෂමව සම්ප්රේෂණය නොවන අතර වැඩි ප්රමාදයක් තිබිය හැකිය).
මට ඊ-පන්ති කාමරය භාවිතා කිරීමට අවශ්ය දෘඩාංග හා මෘදුකාංග මොනවාද?
දෘඩාංග සඳහා, අවම වශයෙන් 2GB මතකයක් සහිත ද්විත්ව හර CPU එකක් නිර්දේශ කරමු. ගූගල් ක්රෝම් සහ මොසිල්ලා ෆයර්ෆොක්ස් හි නවතම අනුවාදයන් ධාවනය කළ හැකි ඕනෑම මෙහෙයුම් පද්ධතියක් අපි නිර්දේශ කරමු.
බ්රව්සර් සඳහා, ෆයර්ෆොක්ස් හෝ ක්රෝම් ධාවනය කිරීමට අපි නිර්දේශ කරමු. මන්ද? බ්රව්සර් දෙකම වෙබ් තත්ය කාලීන සන්නිවේදනයන් සඳහා (WebRTC) විශිෂ්ට සහයක් ලබා දේ. සෆාරි, අයිඊ සහ එජ් ද ක්රියා කරනු ඇත, නමුත් ෆයර්ෆොක්ස් සහ ක්රෝම් අඩු කලාප පළල තත්වයන් යටතේ වඩා හොඳ ශ්රව්ය උපකරණ ලබා දෙනු ඇත.
අබලන් වූ ශ්රව්ය හෝ වරින් වර විසන්ධි කිරීම සම්බන්ධයෙන් ඔබට කිසියම් ගැටළුවක් ඇත්නම්, ඔබ පළමුව ෆයර්ෆොක්ස් හෝ ක්රෝම් භාවිතා කරන බවට වග බලා ගන්න. ගැටළු පවතින්නේ නම්, එය ඔබගේ ජාලය සමඟ ගැටළුවක් විය හැකිය. දෝශ නිරාකරණය සඳහා ඊ-පන්ති කාමරය ඔබට දැනුම් දීම් ලබා දෙනු ඇත.
Last updated